Handleiding: e-ticket verplaatsen

Je kunt een gekocht ticket voor het zwembad verplaatsen naar een ander tijdstip. Log eerst in op de webshop.

Inloggen

Ga naar de webshops van ir. Ottenbad of de Tongelreep

Inhoudsopgave

Wanneer kun je een e-ticket verplaatsen?

Verplaatsen kan alleen:

  1. als de datum in de toekomst ligt
  2. per reservering, dus voor alle e-tickets tegelijk
  3. voor dezelfde activiteit tegen hetzelfde tarief.

Bijvoorbeeld

  • Heb je in 1 reservering meerdere tickets gekocht, dan moet je die allemaal verplaatsen. Als je dit niet wilt, kun je ze allemaal annuleren.
  • Heb je gekozen voor ‘baantjeszwemmen: wedstrijdbad 50 meter’, dan kun je alleen verplaatsen naar deze activiteit.
  • Maak je gebruik van het dalurentarief, dan kun je alleen kiezen voor een tijdstip met dit tarief.

1. Ga naar Mijn e-tickets

Voor het verplaatsen van een ticket ga je naar ‘Mijn profiel’ en kies je voor ‘Mijn geschiedenis’, klik op het overzicht 'Mijn E-tickets'.

Of je klikt op de link in de tekst.

2. Selecteer reservering

Selecteer de reservering die je wilt verplaatsen. Dit kan alleen als de reserveringsdatum in de toekomst ligt en geldt voor alle tickets die vallen binnen die reservering.

Klik vervolgens op de grijze knop rechts ‘Verplaatsen’.

3. Verplaats reservering

Bevestig dat de reservering verplaatst kan worden. Selecteer de reservering en klik op de rode knop ‘Verplaatsen’.

4. Kies nieuwe datum en tijd

Vervolgens kun je een nieuwe datum en tijd selecteren. Je ziet alleen de mogelijkheden voor de activiteit die je al had gereserveerd. Je kunt niet wijzigen naar een andere activiteit of ander tarief. 

Selecteer een nieuwe dag en tijdstip.

5. Doorgaan

Je ziet je verplaatsing in je winkelwagen. Klik op de rode knop ‘Doorgaan’ en de tickets zijn verplaatst.

6. Bevestiging

Je ziet de bevestiging van je verplaatsing. Je ontvangt de bevestiging en het e- ticket in je maibox.

7. Mijn geschiedenis

In ‘Mijn geschiedenis’ kun je je e-tickets altijd terugvinden. ‘Mijn geschiedenis’ vind je terug onder ‘Mijn profiel’. Klik op het overzicht 'Mijn e-tickets'.