Video met uitleg over de webshop
Abonnement of passe-partout aanvragen en verlengen
Kunnen andere gezinsleden de korting van mijn passe-partout of abonnement ook gebruiken?
Nee. De Eindhoven Sportpas is persoonsgebonden en geldig voor 1 persoon. Deze e-tickets worden gecontroleerd bij de receptie. Je kan wel voor iemand anders via jouw account een e-ticket kopen, maar die persoon moet wel zijn toegangskaart of identiteitsbewijs laten zien om met korting te komen zwemmen.
Kunnen andere gezinsleden de korting van mijn badenkaart ook gebruiken?
Alleen bij een 10-badenkaart kan dat. Dit is een niet-persoonsgebonden toegangskaart die je kan delen met vrienden en familie. Deze kan je alleen bij de receptie van de zwembaden kopen en wordt op een Eindhoven Sportpas gezet. De sportpas scan je bij de toegangspoortjes voor iedere persoon met reservering bij een zwembadbezoek.
Een 20- en 40-badenkaart is een persoonsgebonden toegangskaart, dus de korting geldt alleen voor jou. Deze kun je online via de webshop kopen.
Ik wil voor het eerst een abonnement, 20- of 40-badenkaart, of passe-partout kopen. Hoe werkt dat?
Log in op de webshop en ga naar het tabblad 'Abonnement'. Kies de toegangskaart die je wilt kopen. Ben je in het bezit van een Eindhoven Sportpas en is deze gekoppeld aan je account? Dan staat je nieuwe abonnement, 20- of 40-badenkaart of passe-partout hier meteen op. Zie ook de handleiding abonnement of passe-partout kopen.
Heb je geen Eindhoven Sportpas? Na betaling van het product ontvang je een bevestigingsmail en een e-ticket. Bij de receptie van het zwembad krijg je op vertoon van je e-ticket en identiteitsbewijs je Eindhoven Sportpas met je abonnement, badenkaart of passe-partout.
Maakt het uit waar ik mijn abonnement, badenkaart of passe-partout koop?
Nee, je kunt met je abonnement, badenkaart of passe-partout altijd bij beide zwembaden naar binnen. Ook kun je met jouw inloggegevens op beide webshops inloggen en onder andere e-tickets kopen. Het e-ticket voor een activiteit is wel alleen geldig bij het zwembad waar je het ticket hebt gekocht.
Hoe kan ik mijn abonnement of passe-partout verlengen?
14 dagen voor de einddatum van je abonnement of passe-partout kun je je abonnement of passe-partout verlengen. Log in op de webshop en ga via 'Mijn profiel' naar 'Mijn geschiedenis' en selecteert vervolgens 'Mijn abonnementen'. Je ziet hier je abonnement of passe-partout staan. Klik op de grijze knop 'verlengen' en reken de online af. De verlenging staat direct op je Eindhoven Sportpas.
Zie ook de handleiding abonnement, passe-partout of zwemleskaart verlengen, waarin we deze stappen uitleggen.
Hoe kan ik een badenkaart kopen of verlengen?
Je kunt een 10-badenkaart kopen bij de kassa van Nationaal Zwemcentrum de Tongelreep of ir. Ottenbad.
De 20- en 40-badenkaart kan je online via de webshop kopen. De 20- en 40-badenkaart kan je verlengen via de webshop zodra je alle toegang (20 keer toegang of 40 keer toegang) hebt verbruikt.
Een badenkaart is 1 jaar geldig vanaf de dag van aankoop.
Wanneer is mijn abonnement, badenkaart of passe-partout geldig?
- Koop je je eerste abonnement of passe-partout? Je abonnement gaat direct in op de dag van aankoop. Je kunt deze dus direct gebruiken.
- Verleng je je abonnement of passe-partout? Dit gaat in op de einddatum van je eerder gekochte abonnement of passe-partout. Is je abonnement of passe-partout al verlopen? Dan gaat de verlenging in op de dag van aankoop.
- De einddatum van je abonnement, 20- of 40-badenkaart of passe-partout vind je terug op de webshop als je ingelogd bent. Klik via 'mijn profiel' op 'mijn geschiedenis' en kies vervolgens 'mijn abonnementen'.
Ik zie mijn abonnement of passe-partout wel staan, maar ik kan het niet verlengen?
Dat kan inderdaad, alleen de actieve abonnementen of passe-partouts kun je verlengen. Dit kan pas 14 dagen voor het verlopen van de einddatum.
Passe-partouts die met reductie zijn gekocht kunnen niet via de webshop worden verlengd. Dit geldt voor mantelzorgers, vrijwilligers of deelnemers aan de Meedoenbijdrage.
Ik heb een abonnement, badenkaart of passe-partout gekocht voor het verkeerde gezinslid. Hoe kan ik dit aanpassen?
Je kunt een mail sturen naar sport@eindhoven.nl. Zet duidelijk in de mail op wiens naam het is gezet: vermeld naam, geboortedatum en het soort abonnement, badenkaart of passe-partout. Vermeld ook de naam en geboortedatum van het juiste gezinslid.
Let op: dit kan alleen als dit gezinslid ook is toegevoegd in je account en het artikel ook geldig is voor dit gezinslid. Een passe-partout voor 0-12 jaar kan niet verzet worden naar een volwassene.
Andere vragen?
Mocht je er na het doorlezen van deze vragen of handleidingen niet uitkomen, stuur dan een e-mail naar sport@eindhoven.nl. Wij helpen je zo snel mogelijk.