Video met uitleg over de webshop
Abonnement of passe-partout aanvragen en verlengen
Kan de korting van mijn passe-partout of abonnement ook door andere mensen gebruikt worden?
Nee. De Eindhoven Sportpas of stadspas is persoonsgebonden en geldig voor 1 persoon. Deze e-tickets worden gecontroleerd bij de kassa. Je kan wel voor iemand anders via jouw account een e-ticket kopen, maar om die persoon moet wel zijn passe-partout, abonnement of identiteitsbewijs laten zien om met korting te komen zwemmen.
Ik wil voor het eerst een abonnement of passe-partout kopen. Hoe werkt dat?
Log in op de webshop en ga naar het tabblad 'Abonnement'. Kies het abonnement of passe-partout dat je wilt kopen. Ben je in het bezit van een Eindhoven Sportpas en is deze gekoppeld aan je account? Dan staat je nieuwe abonnement of passe-partout hier meteen op en kan je met korting komen zwemmen. Zie ook de handleiding abonnement of passe-partout kopen.
Heb je geen Eindhoven Sportpas? Na betaling van het product ontvang je een bevestigingse-mail en een e-ticket. Hiermee krijg je bij de kassa van het zwembad op vertoon van je e-ticket en identiteitsbewijs je Eindhoven Sportpas met je abonnement of passe-partout.
Maakt het uit waar ik mijn abonnement of passe-partout koop?
Nee, je kunt met je abonnement of passe-partout altijd bij beide zwembaden naar binnen. Ook kun je met jouw inloggegevens op beide webshops inloggen en onder andere e-tickets kopen. Het e-ticket voor een activiteit is wel alleen geldig bij het zwembad waar je het ticket hebt gekocht.
Hoe kan ik mijn abonnement of passe-partout verlengen?
14 dagen voor de einddatum van je abonnement of passe-partout kun je je abonnement of passe-partout verlengen. Log in op de webshop en ga via 'Mijn profiel' naar 'Mijn geschiedenis' en selecteert vervolgens 'Mijn abonnementen'. Je ziet hier je abonnement of passe-partout staan. Klik op de grijze knop 'verlengen' en reken de online af. De verlenging staat direct op je Eindhoven Sportpas of stadspas.
Zie ook de handleiding abonnement, passe-partout of zwemleskaart verlengen, waarin we deze stappen uitleggen.
Wanneer is mijn abonnement of passe-partout geldig?
- Koop je je eerste abonnement of passe-partout? Je abonnement gaat direct in op de dag van aankoop. Je kunt deze dus direct gebruiken.
- Verleng je je abonnement of passe-partout? Dit gaat in op de einddatum van je eerder gekochte abonnement of passe-partout. Is je abonnement of passe-partout al verlopen? Dan gaat de verlenging in op de dag van aankoop.
- De einddatum van je abonnement of passe-partout vind je terug op de webshop als je ingelogd bent. Klik via 'mijn profiel' op 'mijn geschiedenis' en kies vervolgens 'mijn abonnementen'.
Ik zie mijn abonnement of passe-partout wel staan, maar ik kan het niet verlengen?
Dat kan inderdaad, alleen de actieve abonnementen of passe-partouts kun je verlengen. Dit kan pas 14 dagen voor het verlopen van de einddatum.
Passe-partouts die met reductie zijn gekocht kunnen niet via de webshop worden verlengd. Dit geldt voor mantelzorgers, vrijwilligers of deelnemers aan de Meedoenbijdrage. Als je hiervoor in aanmerking komt, ontvang je hiervan bericht.
Ik heb recht op een pas voor vrijwilligers of mantelzorgers. Kan ik deze online bestellen?
Nee, deze pas kan je alleen bij de kassa ophalen. Kom met de brief die je hebt ontvangen naar de kassa van de zwembaden. Daar kun je een pas aankopen. Deze pas is wel zichtbaar in je account, het is niet mogelijk om deze pas te verlengen online.
Ik heb een abonnement of passe-partout gekocht voor het verkeerde gezinslid. Hoe kan ik dit aanpassen?
Je kunt een mail sturen naar sport@eindhoven.nl. Zet duidelijk in de mail op wiens naam het abonnement verkeerd is gezet: vermeld naam, geboortedatum en het soort abonnement of passe-partout. Vermeld de naam en geboortedatum van het juiste gezinslid.
Let op: dit kan alleen als dit gezinslid ook is toegevoegd in je account en het artikel ook geldig is voor dit gezinslid. Een passe-partout voor 0-12 jaar kan niet verzet worden naar een volwassene.
Vragen?
Mocht je er na het doorlezen van deze vragen of handleidingen er nog niet uitkomen, dan kan je een e-mail sturen naar sport@eindhoven.nl. Wij gaan je dan zo snel mogelijk helpen.