Video's met uitleg over de webshop
Account aanmaken, inloggen en gegevens bekijken
Hoe werkt de webshop?
Op ons Youtube kanaal staan verschillende filmpjes met uitleg. Ook zijn er verschillende handleidingen:
- Handleiding account maken of activeren webshop
- Handleiding beheren gezinsleden
- Handleiding saldo opladen Eindhoven Sportpas
- Handleiding abonnement of passe-partout kopen
- Handleiding abonnement, passe-partout of zwemleskaart verlengen
- Handleiding inschrijven zwemles
- Handleiding zwemles resultaten, afmelden en verlengen
Vragen over e-tickets
Hoe kan ik e-ticket kopen om te komen zwemmen?
Ga naar de webshop van ir. Ottenbad of de Tongelreep.
Je kan als gast een e-ticket kopen of met jouw account (lees de vragen onder het kopje account voor meer informatie). Klik in de menubalk op e-tickets en kies vervolgens het type e-ticket dat je wil kopen. Dit doe je door het aantal achter het kaartje te verhogen of te verlagen. Klik vervolgens op de knop 'Voeg toe aan winkelwagen' en betaal je e-ticket online. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Het is ook mogelijk een toegangskaartje bij de kassa te kopen. Abonnement- en passe-partouthouders hoeven online geen e-ticket te kopen om te zwemmen. Zij betalen via hun Sportpas.
Hoeveel e-tickets kan ik tegelijkertijd kopen?
Per klant kan per tijdslot een maximaal aantal tickets gekocht worden. Dit doen we om te zorgen dat er zoveel mogelijk mensen gebruik kunnen maken van het zwembad.
- Voor alle Aquasportief activiteiten en baantjeszwemmen: maximaal 4 tickets per klant.
- Voor recreatief zwemmen: maximaal 10 tickets per klant
Heb ik een account nodig voor het kopen van een e-ticket?
Nee. Dit kan ook als gast. We hebben alleen jouw e-mailadres nodig voor het versturen van een e-ticket. Als je wel ingelogd bent als je een e-ticket koopt, kan je wel altijd je e-tickets terugvinden in je account en natuurlijk andere zwemzaken regelen.
Moet ik mijn e-ticket meenemen naar de kassa?
Het kost aan de kassa veel tijd om een e-ticket op te zoeken. Dit zorgt voor langere wachtrijen. Om dit te voorkomen vragen we je om je e-ticket en je sportpas direct al bij de hand te hebben. Je kunt op verschillende manieren je e-ticket aanbieden:
- Maak een duidelijke print van de e-ticket
- Download het e-ticket op je telefoon. Zorg er wel voor dat de helderheid van je telefoon goed is ingesteld
- LET OP: maak geen screenshot of foto van de QR-code: dit is helaas niet goed leesbaar met onze scanners. Vaak is de helderheid niet goed ingesteld, waardoor de QR-code niet goed leesbaar is.
Kan ik voor andere mensen een e-ticket kopen?
Ja, je kunt voor meerdere mensen tegelijk een ticket kopen. Je kunt dit ook tegen verschillende tarieven doen. Dus één ticket voor een abonnementhouder, één ticket voor reguliere toegang etc. Het is wel belangrijk dat je je eigen Sportpas, zwemlespas of stadspas meeneemt als je met korting wilt komen zwemmen. Je komt alleen in aanmerking voor het tarief als je een geldig passe-partout of abonnement hebt.
Let op: Je kunt alleen alle tickets uit een bestelling tegelijk verplaatsen. Het is dus niet mogelijk om het ene ticket wel te verplaatsen en het andere ticket niet. Als de andere persoon van de bestelling nog wel wilt zwemmen, dan moet hij/zij een nieuw kaartje voor dat tijdslot kopen.
Hoe kan ik mijn winkelmandje leeg maken?
In de webshop staat rechtsboven van je scherm het winkelmandje. Klik op het winkelmandje om je bestelling te zien. Via het zwarte kruisje achter het product kan je de bestelling verwijderen. Let op: ben je al begonnen met het betaalproces? Dan lukt het niet meer om een bestelling te verwijderen. Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling.
Als ik uitlog, blijft mijn nog niet betaalde bestelling dan in het winkelmandje staan?
Gaat er tijdens het betaalproces iets mis of wil je op het laatste moment toch nog iets wijzigen, log dan eerst uit. Het winkelmandje wordt dan altijd automatisch geleegd. Log daarna opnieuw in en start een nieuwe reservering/aankoop. Let op: heb je een bestelling helemaal afgerond en betaald, dan kan die reservering niet meer geannuleerd worden!
Kan ik mijn ticket online betalen met het saldo op mijn Eindhoven Sportpas?
Nee, dat gaat niet. Je kunt hiermee tijdens de periode dat de coronamaatregelen van kracht zijn aan de kassa betalen. Na deze periode kun je straks ook bij de toegangspoortjes met je Sportpas betalen.
Zie ook de handleiding saldo opladen Eindhoven Sportpas.
Kan ik mijn ticket annuleren?
Regulier of betaald ticket
Het is niet mogelijk om je reguliere of betaalde ticket te annuleren. Het is daarmee ook niet mogelijk om het tijdslot vrij te geven voor andere zwemmers. Let bij het reserveren erop dat je echt gebruik kunt maken van het tijdslot. Kun je niet komen, dan blijft het tijdslot voor je gereserveerd staan. Dit betekent dat een andere zwemmer geen mogelijkheid heeft om te zwemmen. Het is wel mogelijk om je ticket te verplaatsen naar een ander tijdstip. Zie de handleiding e-ticket verplaatsen.
Passe-partout of abonnement ticket
Het is wel mogelijk om een annulering door te geven als je hebt gereserveerd voor tickets met een passe-partout of abonnement. Je kunt dit maximaal 24 uur van te voren doorgeven. Vul het formulier Annuleren e-ticket met passe-partout of abonnement in. Let op: je kunt alleen de gehele reservering annuleren. Het is niet mogelijk om enkele tickets uit de reservering te annuleren.
Wanneer kan ik gebruikmaken van een e-ticket ‘toegang met vrijkaart’?
Je kunt alleen gebruikmaken van dit ticket als je in het bezit bent van een vrijkaartje van de gemeente Eindhoven. Bij de kassa geef je het vrijkaartje af. Heb je een abonnement of passe-partout? Kies dan altijd voor toegang met een abonnement of toegang met een passe-partout.
Meer vraag en antwoord
-
Vragen over mijn account
-
Vragen over de webshop en zwemles
-
Vragen over abonnement of passe-partout